Bükreş’te Bir Salsa Club - Salsa for You

Sosyal Latin dansçılarının değişmez alışkanlığıdır; başka bir şehre gittiklerinde orada bir Latin dans gecesine de gitmek isterler mutlaka. Çünkü farklı dansçılar, farklı stiller, farklı ortamlar görmek çok eğlencelidir.

Duydum ki bizden bazı danskolik arkadaşlar Bükreş'e gitmiş ve bir Latin gecesi görmeden dönmüşler! Olacak şey değil ama olmuş işte! Bunlar bir daha yaşanmasın diye mekan önerisi yapmak şart oldu.

3769 Tıklanma

Mai Tai Lounge Kiev ile İlk Tanışma

Benim gibi iş seyyahları yazsa yazsa ancak kulüpler ve restoranlar hakkında yazar. Aslında size anlatabileceğim birçok güzel kulüp var Kiev'de, fakat GezGönlünce blogcularının Latin danslarına merakını bildiğimden Mai Tai Lounge ile başlayayım istedim.

3136 Tıklanma

Amsterdam’da Kısa Soluklu Bir Latin Gecesi

Kışın soğuğuna aldırmadan Mart ayında rotamızı lale ülkesinin başkenti Amsterdam'a çevirdik. Hafta sonu gezi planlarımıza uyum sağlarsak en az bir dans gecesine gideceğiz dedik ve Pazar günü de bu keyfe vardık. Şubat ayında Amsterdam'da gerçekleşen festivali düşünerek oldukça geniş bir dans çevresi olduğunu düşünmüştük ancak araştırma yaptığımızda 3-5 dans mekanı ve okulu ile karşılaştık. Pazar akşamı için otelimizin yakınındaki mekanı hedef aldık. Ancak gecenin 18:00-21:00 arasında olduğunu öğrenince aklımızda soru işaretleri oluşmadı değil.

3841 Tıklanma

Viyana'da Dans Zamanı

viyana-da-dans-zamani-floridita-viyana-avusturya-gez-gonlunce.jpg

Günün yorgunluğunu atmak için arkadaşımın da derslerine katıldığı dans okulunun düzenlediği geceye gitmeye karar veriyoruz.

Akşam 10'a kadar dersler ve workshop olacağından tıpkı İstanbul'da yaptığımız gibi yemek sonrası tatlılarımızın üzerine yola düşüyoruz. Oldukça merkezi bir yerde yer alan "Floridita"ya varıyoruz.

3124 Tıklanma

Moskova'da Bir Latin Gecesi

Moskova'yı neredeyse her yıl ziyaret ediyorum. Sebebi ziyaretim bazen bir fuar bazen de bir müşteri oluyor. Her ne kadar bu gezilerimden keyif alsam da Moskova'ya iş için gitmenin kötü yanı genelde doğru düzgün hiçbir yer gezemiyor olmanızdır. İhtişamlı müzeleri, parkları gündüz gözüyle göremezsiniz. Bir tek akşamınız kalır, o zaman da nereye gidilir tahmin edersiniz.

Ben salsaya başladığımdan beridir kulüplere gitmiyorum. Oralar pek eğlenceli gelmiyor artık. Öyle olunca bu Moskova seyahatimde de geçen yıllarda olduğu gibi en azından bir Latin gecesine gitmeyi kafama koydum.